annorlunda

Här gäller det att hänga med..
Barnen bara ploppar ut lite överallt! =)
Haha!
Alltså, väldigt många som blir/är gravida nu!

Fick nyss höra ( Hade iof listat ut det själv redan ) att våra vänner ska få en liten bebis. =)
Grattis Grattis!!
Jag hoppas att ni får bebben i November då jag fyller.. vilket ligger mycket bra till efterosm hon nu är i tredje månaden! =)

Tobbe & Angelica fick ju oxå en liten skorpion förra året!
Skorpioner rockar!!

Tobbe & Angelica ska ju gifta sig oxå nästa år..
lixom, jag då?
Vill jag ha barn nu??
Vill jag gifta mig??

Är jag "dum" bara för att jag hellre vill gå mer ner i vikt och göra silikonpattar!!
Än att gå upp i vikt och skaffa barn!?

Jag trivs i min lägenhet, skulle dock kunna tänka mig hus men..
Gifta mig.. ABSOLUT!!
Men det är det här med barn och bröstförstoring..
Lägger inte ut 40 LÖK och sen får en unge ett halv år senare .. men aa.. typ, ni fattar vart jag vill komma?!

Känns lite som att jag lever eller vill leva ett annat liv JUST NU än våra vänner..



Förvirrad själ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0