Farmor Agda!

Nu vankas det träning....
med en trasig höft/ljömske..
Jag har under några veckor nu haft ont från och till i just höft/ljömske..
smärtan är konstig så vet inte riktigt om den är höften eller inte..
Idag har det smällt till riktigt ordentligen så vi får se om farmor agda säger ifrån på intensiven. 
(Farmor är alltså min höft och agda är min ljömske)

När jag kom hem från jobbet bjöds det på spagetti och köttfärssås... Ronnie är grym på just köttfärssås!
Det sägs, eller KIM säger att hon är grym på potatismos.. undra faktiskt när man ska få en inbjudan!!!!!

Innan träning ska jag hem till mor, där ska jag hämta jobb som jag kan hålla på med emellan desperate och pauserna och cougar.. lite extra tid får man ju ihop iaf! =)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0