fri som en fågel..

Jag som hade så bra uppdatering där ett tag, vad hände!?!?
Troligtvis för mycket att göra!
Många säger till mig att jag kanske borde stanna upp...
och andas..
Jag håller faktiskt med, det är fan inte mänskligt att hålla på såhär som jag gör.
MEN plugget är det bara ett halvår kvar på så jag måste måste orka..
Jobbet ja, det är inte så enkelt att bara sluta på det inte!!
& jaa träningen som dom flesta tycker att jag borde tagga ner på.. men nej nej nej!!
Just nu är det den viktigaste grejern i mitt liv. låter kanske hemskt men nej det är det inte. Ni som vet vad jag går igenom.. eller vad jag har gått igenom.. ni förstår!!

Men jag kan inte säga nåt annat än att jag längtar så otroligt mycket efter semester och tills pluggandet är över!!
Snacka om vilken frihet man kommer ha då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0