jobb

Jag borde gå och lägga mig.
Känner att min kropp börjar säga ifrån att jag går och lägger mig för sent!
Men nu ska jag jobba lite så icke..
Har inte ens öppnat böckerna och pluggat denna vecka. skandal!



Det är iaf onsdag idag, snart torsdag och snart heeelg =)
Bara att bita ihop..
Idag har jag iaf kört lite step och sedan en snabbis snabbis på pulspasset och sedan en snabbis på crosstrainen och stretching..
Har dessutom smörjt in farmor agda med liniment.. nu är det liite bättre! :)

Blev ingen Kina idag med Jannis, utan det kanske blir imorn =)
Ska dessutom fixa mina naglar imorn.. sköönt! Så ingen träning hinns med.. :(
Tror det får bli en liten prommis senare på kvällskvisten istället!

Nu skriker jobbet efter mig..
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0