kräk

Åhh, vilken pissdag! Tur att den är slut om 10 min! Måndag är piss.. då ska man gå och lägga dig så fort som möjligt så den försvinner. fort fort fort!!
det här med att plugga är inte min grej.. men nu har jag bara 5 månader kvar!! Jag kan ju inte ge upp nu?!
Men den som någon gång vill testa att både jobba och plugga på heltid. Alltså nej, jag avråder er!
Om NI vill ha någon fritid överhuvudtaget så neej, låt bli!!

Jag har precis mejlat min lärare och frågat om jag får 1-2 dagar längre på mig för detta går inte! Jag får panik om jag lämnar in det halv färdigt!
Han är en gringubbe men jag har varit väldigt punktlig med allt annat så ser inga som helst hinder.. =)

Idag har våran uteplats fixat ännu lite mer..
Såg dock att "styrelsen" (HATAR DOM) var ute och patrullera idag. töntar!
Så vi får väl se om dom har några fler synpunkter. Förra gången fick vi ju riva ner heeeela två dm!!
Dom hade inte heller någon riktig förklaring till detta.. Jag syftar bara på att det är avundsjuka i deras onda själar!
Ni ska se dom, jävla gubbar o gummor! usch usch usch!

Nu har jag fått spytt ut mig, dock fick det mer i inom mig som bara vill ut.
Tyvärr kan man inte skriva allt här..
Jag hoppas på lite mer positiv energi imorn!!
Nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0