Love

Hej o hå såhär på morgonkvisten!
Just nu så sitter jag och skriver ut massor av guldiga siffror och namn, sedan ska det tryckas på väldigt snygga HUMMELmatchställ!...
skulle jag börja spela fotboll elelr innebandy igen så skulle jag verkligen vilja pryda min kropp med hummeldräkt!




Förövrigt så har nog dagen mycket mycket att bjuda på i jobbväg, det finns massor att sysselsätta sig med!
Kul.. för då går tiden fort! Stressigt dock..

Idag är det dessutom TISDAG!
Jag älskar Tisdagar för då är det intensivpass med Anna-Lena och sedan efter det är det både Desperate housewife och Cougar Town!!!! WOOOOO!!

Dessutom börjar solen titta fram mellan molnen. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0