Perfect

SOOOOOOOOOMMMMMMMAAAAARLOOOOOOOV!!!!
Tjjaaaaa la la la laaaaaaaaaaaa!!!!

Vet dock inte om provet gick bra eller inte meeeeeen nu är sista skiten gjord.
2 1/2 månad FRIIII!!!!

Okej, nu överdriver jag kankse lite eftersom jag ska jobba men det kommer kännas som jag har hur mycket tid som helst över till annat..
Fatta, ett halvår med 100% jobb och 100% plugg!!
Pain har det vart och nog ha rjag bitit ihop!
Jag tackar oxå alla som stått ut med mig!! =)
Love you all!!

Hann precis till Pulspasset ikväll, eller booringpasset som jag kallar det ;) haha!!
Efter det drog jag till mor min. Så nu sitter jag här..
Snart blir det hemgång då liite lite jobb väntar.
Sen imorn är det Torsdag och sen, sen är det Fredag och då har jag fått ledigt. =)
Så imorn klockan 17.00 när jag slutar.
Då, då njuuteer jag!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Meeen va du är duktig!!!njut nu ordentligt och se till att vila för en gångs skull;).

love you!puss

2010-05-26 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0