Shoppa en lopppa!

God dag!!
Jag såg Bella & Tyra show igår igen.. alltså, så jäkla töntiga!!
Tyra vet jag inte alls vad hon gör där och Bella ja, hon försöker leka perfekta bästa söta flickan!
Nej usch! Bort..

Efter jobbet så tänkte jag bege mig upp på gränby en sväng.. är väldigt väldigt sugen på en väska.. helst en av varje färg!! På Åhlen´s! MEEEN!!
Dom kostar 1000:- STYCK!!
Sooo what to do??

Nödvändigt?
Nix!

Bra ha grej?
Japp!

Ska oxå försöka hinna färga håret ikväll vilket isåf får bli efter intensiven.. sent alltså vill säga!
Bara att hålla tummarna på att mor min är pigg på att färga hår så sent..
Det blir som vanligt :( Tråkigt men nu får det bli så.. nästa gång kanske det blir nåt roligare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0