Tackar dig..

Åter på jobbet och trött!
Kan dygnet få fler timmar tack!

Vi fixade gymgrejs igår ju men inte blev det någon träning imorse inte.. jag låg och sov som en gris!
Men jag ska faktiskt köra igång,promise!
Blev oxå sent igår, som vanligt! Jag MÅSTE bli bättre på att gå och lägga mig i tid.
Jag tror inte att jag kommer orka att hålla på såhär mycket länge till..

Jag tackar för att sommarlovet är nära!!

Längtar oxå till semestern, men det är ju tyvärr liite längre dit.
Har semester v.29-31, hade tänkt v 32 oxå men blir det som jag vill så blir jag kanske borta från jobbet någon vecka senare och då räcker det med tre veckor där.

Mamma & pappa kommer hem idag med ju =) Så jag ska över dit en sväng med Mulle bulle!
Vet dock inte om jag ska träna innan eller efter för jag har beslutsångest!!!!
Det är inge bra pass ikväll. BLÄ!

Idag känner jag mig förövrigt ingenting!! Jag valde oxå fula kläder idag, varför?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0