tomaten jill





Snacka om att jag känner mig som en tomat just nu.
Solade efter friskis imorse som jag inte gjort på år och dar. Men man känner sig iaf lite fröschare så =)
Efter det så bar det av hemmåt för städning av heela lägenheten. (och ja den är ganska stor, 85m2) ;)
Efter det blev lite lite fixning i förrådet och inte nog med det så har vi tvättat oxå!!

Klockan kvart över 4 fick jag ryck att jag var tvungen att träna igen så ut till min racercar för att bege sig mot friskis igen. SUPER bra pass!!! Snacka om skillnad från morgonpasset(det var pisstrååkigt)
Träffade även på sofie o nathalie där. Mue trevligt!

hem igen i en jäkla fart och där väntar GRILLAT! Mums mums mums!
Nu slappar vi i soffan, jag har gjort 3 uppgifter på projektarbtet som ska lämnas in på Tisdag! För dåligt men jag orkar inte..
Nu väntar kalas, vi är redan lite sena.. =)
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0