L som i lunch

Lunchen avklarad!
Det blev lättfil med smaken persika någonting.. Gott gotti gott gott! + ett äpple och e kiwi!

Nu sitter jag och vilar lite, jag har dom senaste veckorna haft så sjukt ont i mina ljömskar och idag är smärtan riktigt jobbigt så denna stolvila är värt mycket!
(Jag står rätt mycket om dagarna)

Nu ser jag iaf ett litet litet ljus.. har jobbat på som fan fram till lunch!
Så jaha..
ja..

Skulle fixat mina naglar idag med men kom inte ifrån på jobbet så det får bli imorn..
Jag som hade tänkt att käka middag med Jannica då, men det får nog skjutas upp till torsdagen!
Herrejissen alltså.. det gäller att hinna med allt!

swich swoooch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0