riktiga män rakar pungen med...

Idag är nog första morgonen på väldigt väldigt väääldigt länge som jag vaknar hyfsat utvilad. Kom i säng igår vid 11 så lite beröm är jag värd!
Jag går ju ändå inte upp speciellt tidigt, halv 8!! Borde verkligen gå upp tidigare men det funkar aldrig!
Jag ställer varje morgon klockan på kvart i 7 och jag snozar ALLTID till halv 8.. 45 minuter! Sjukt!
Men det är som med allt annat, har man väl börjat så går det inte att sluta ;)

Ja mina vänner, idag är det Fredag.. dessutom sol så då är man ju lite extra lycklig.
Det påminner mig om att jag måste köpa en bikini..
Sist jag simmade så måste dom som dök och snorkla brevid mig blivit väldigt lyckliga.. (eller kanske inte)
Min bikini satt bokstavligt nere vid tårna.. både överdel och nederdel.. haha!!
Det är roligt att nederdelen har blivit så stor men överdelen kan jag inte riktigt glädjas åt =)

Har precis avverkat en liten rast och Mulle(våran hund) tittade precis in till mig och sa att det var dax att börja jobba igen. Så det är väl dax!!

Den här maskinen nedanför skriver jag ut tryck på





När det är utskrivet så måste det "plottras" vilket betyder att det som inte ska vara med på loggan måste plockas bort!
Efter detta är gjort så ska jag ju pressa på den på kläder och då har vi två maskiner för det, den ena ser ut så här


Den är manuell men vi har oxå en automatisk som man bara behlver trycka på en knapp ungefär.. det är väldigt smidigt men allt funkar inte att tryckas på den så då får man ha en manuell som man varierar med!

Jag kan göra PRECIS vad ni vill.. så säg till bara =)







Kände att det kanske blev lite hat inriktat mot killar.. ;)
Mohahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0