Bildbomben!





Godkväll mina vänner!
Tänkte göra er extra glada så jag la upp lite egopics på mig! =)

Lördag, och en väldigt lugn sådan.. det blev lite shopping imorse. Inge rolig shopping dock utan staket och vindskydd till baksidan!
Blev dock väldigt väldigt fint så lite kul vart det.
Sedan har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite.
Testade oxå på ett intensivpass på ekeby som jag aldrig gått på och det var faktiskt bra. ++++





Middagen blev tacos, sedan vart det snabba ryck till morsan och farsan, dom skulle ha skjuss på partyyy!!
så nu är man hundvakt. Inte så roligt, för han ligger och sover och SNARKAR!!!
Hann dock få till lite mys innan han somna in;



+ att jag har gjort kuckelimuck ikväll!!
Såå hiimla gott!
Detta gjorde pappa jämt till mig när jag var liten och sjuk..(lärarna tyckte jag var sjuk lite väl ofta ;))



Nu blir det filmmys!!!



Kommentarer
Postat av: nathale

haha vad är kuckelimuck!?

2010-05-09 @ 00:00:21
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps sån där tisha har jag mää:D

2010-05-09 @ 00:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0