xxx

Denna morgon var riktig tuff att gå upp..
VARFÖR går jag inte upp när klockan ringer kvart i 7????????
Ju längre man ligger och drar sig ju jobbigare blir det att gå upp..
Hela 45 minuter ligger jag kvar och alarmet går väl sisådär 6-7 gånger innan jag bestämmer för att resa mig upp..
Trött tjej!
Kan det bero på att man inte lägger sig förns 12-halv 1 om kvällarna??
Skärpning!!

MEN idag ska jag göra sista provet så efter ikväll behlver jag inte(om jag inte blir underkänd) !!!! plugga något mer förns den 8 Augusti!! Lovely!!

Idag är det ju Onsdag meed och det betyder att jag inte vet vad jag ska träna...!!
Finns ju ingeeet bra!!


Nog för mig.. återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0