zzzz..

Ja då sitter man här med böckerna i högsta hugg.
Jag som sa att jag verkligen måste bli bättre på att lägga mig i tid men inatt tror ajg faktiskt att jag somnar med böckerna öppna.

Detta är inte kul, men nu är det bara denna uppgift kvar + ett prov. Försöker peppa mig själv men just nu är det jäkligt tugnt!!

Efter jobbet idag då så for jag till morsan, där blev det en omelett, alltså mammas omelett är underbar!
Gjorde där hemma ett prov oxå som jag  blev klar med hyfsat fort så jag belönade mig sjäv med lite träning.
Det var såå skönt men så svetiigt. FRISKIS, gör något åt eran luft.. jag menar verkligen när jag säger att det finns nada syre där inne.

Nu ska jag fortsätta med pluggning..
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0