Älskade smink

YEEEEES!!!
För ca 6månader sedan hittade jag en sida med smink SUPERBILLIGT!
Jag var lite osäker på om det var bra osådär så kollade runt och fick svar att det var super.
MEN det hela rann ut i sanden och jag beställde aldrig något.
Har letat efter den sidan nu i säkert en månad men inte kommit på va tusan det hette. MEN igår när jag var inne på bästa sminkbloggen ever. (Sök på google. smink blogg- linda.) så hittade jag namnet på hennes blogg.
Överlycklig blev jag.
www.eyeslipsface.se
GÅ IN och kolla!!!
Nu måste jag ju bara beställa..

En annan grej som jag länge funderar på att köpa är sånna här 120 paletter.
Men lixom. är dom bra?
tydligen tycker iaf hon linda det så jag får lita på det och kanske beställa sån med.
I LÖÖÖÖVE SMINK!!!

<3


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag har köpt smink därifrån förrut babe :) du kan få en recension! puss

2010-11-19 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0