Helg

Goddagens!
Man blir ju så glad över att komma in här och ha värmande kommentarer.
Tack Anneli!
Jag har fått önskemål att lägga upp tränings/mat schema förrut men inte riktigt gjort det för jag vill inte att det ska bli någon träningsblogg. Jag menar jag är ju inget proffs och vill inte sitta och tycka och tänka saker som är helt knasiga men va tusan. Dom funkar ju tydligen på mig så det kanske bara är att köra..
Alla säger ju olika så vad spelar det för roll om jag kommer med en annan förklaring/synpunkt.
&
idag är det fredag. så jävla sköööönt!!
raj raj!
eller ja, så mycket raj raj kanske det inte blir i helgen men..
Jag ska försöka få undan allt jag har ligger till 2. Sen kanske man kan få gå hem :) det vore ännu mer nice.

Idag ska jag även hämta tårtan som vi ska ha på söndag när det är lite firning av mig =)
Dom har inte öppet på helgen och jag måste ha tårta därifrån så då blir det till att den får stå och vänta fint i kylen.
Det är en white lady. PUNCHtårta.
har ni inte smakat den så GÖRT!!!!
Jag trodde inte att den skulle va något för mig men fyyyyy så gott.

Nu måste jag återgå till arbetet om jag ska kunna gå hem tidigare.

tjing tjong.

Just ja, vi har ju lagt bud på ett hus i Björklinge.. ;)


Kommentarer
Postat av: nathalie

blir du imte glad över mina värmande kommentarer!!! tycker jag är superduktig!!! haha =) nejdå, klart det är ännu roligare av nån man inte känner!

fan vad kul med husbudet raring, du får berätta ikväll! pussisar från din vän

2010-11-12 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0