HU

Jahapp då sitter man här på jobbet.
Precis käkat ett plommon.

Hälsoundersökningen gick bra.
Men jag får inte vara med i studien :(
Mina svimmningar(eller förre detta) var ett litet problem. Men det störta problemet var ju att jag för 2 år sedanh legat inne pga hjärnhinneinflamation.
Dom ville inte rikskera något så dom satte punkt för mig där.
Men annars var jag en frisk och kry liten prick!

Vi får se om jag söker till någon annan studie lite längre fram i tiden.
Då det kanske är okej men att ha haft hjärnhinneinflamation ..!!

nåväl.. jag är sugen på ett intensivpass ikväll.
Magnus kör ju klockan 5. Har jag tur så kanske jag kan smita lite tiidigare från jobbet men då måste jag nog lägga på ett kål.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0