längreee helg.

Redan Måndag!
Önskar att man kunde få ha helg längre.. det vore skönt!
Min helg har varit lugn.
Fest i Lördags, men jag körde. Trevligt ändå.
Eva var stor :) fin. Mindre än en månad kvar till födning! :)
Jag var mest glad att hon inte satte igång i lördags. för då hade iaf jag fått panik.

Söndagen bestod av tvättning och handling.
Lite träning på det. Sen deg i soffan till ensam mamma + en en film som hette bounty hunter. (Tror jag)
Skiiiiiiiiiit bra.

Idag så är det joooooobbb. Längtar redan tills jag får lägga mig i min säng ikväll. haha
Blir väl lite träing med, men som vanligt har jag glömt att boka passet så jag får lixom kila dit och hoppas att jag hinner först att ta dom platserna som inte är bokningsbara.
Eller så kanske jag kör något annat pass.

Just ja, om EN vecka fyller jag år. hihi!!!! wohooo.


Kommentarer
Postat av: Emely

Men du blir det nå födelsedagspartaj eller?? hörde nå rykte om det ;) puss

2010-11-08 @ 17:04:37
URL: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0