Oooo

Lina- jag kan garanterat rekomendera det där spat. Underbart!
Det ligger i Stockholm. ta tunnelbanan till stadion.
MYSIGT SOM FAN!!

Fredag idag då.. jihooo! Äntligen. Längtat.
var några dar sen sist, ska föröska komma ihåg vad jag gjort...........

Inge speciellt.. kul liv! ;)

Tränade i Onsdags. när jag för en gångs skull tar mig iväg på 8:a passet så vad tror nijag gör då. jo vrickar foten!!!
KLANT!! Det kanske låter töntigt med en liten vrickning men shiiiit vad ont det gjorde. Trodde seriöst den var bruten. Försökte mig på att stå upp men nix, jag fick alltså ingen träning i Onsdags.

Igår så tänkte jag gå på intensiv men njae, det funkade inte riktigt med foten så det fick bli gym för mig. Nathalie kom även och körde med mig.
Vi ville få träningsvärk så vi testade tunga vikter och lite saker som vi aldrig gjort förr.
har jag träningsvärk? ehm. nej! suck.
Det ända stället jag har ont i är i bröstet. Så jäävla öm. Blåmärkena är nära.
(Vi skulle testa en magövning och då la man en grej på bröstet och skulle sedan luta sig fram och tebax. ja ni förstår va;)?)
Detta innebär att jag alltså inte kommer kunna köra den övningen på länge om inte det onda försvinner.

JApropå gym. Ronnie och jag ska faktiskt åka och kolla på två olika gym idag.
Nautilus och hälsoalliansen(tror den heter så!)

Jag ska ha kvar mitt kort på friskis Nathalie, du beöver inte va orolig :)
Men Ronnie skulle aldrig sätta sin fot på friskis och jag skulle vilja ha ett gym som det inte är fullt i + simning och detta har man ju på nautilus. + att jag vill ha hjälp av Ronnie. Han kan ju såna här konstiga övningar. Onödigt!? kanske.. Men det drabbar ingen fattig :)


Kommentarer
Postat av: nathlaie

haha PHU!! blev lite orolig där! det är ju på hälsoalliansen som mamma jobbar :) puss

2010-11-05 @ 14:59:38
Postat av: Lina

Tack Jill, vad heter spa´t?!? måste kolla upp det och boka :)

2010-11-05 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0