På jobbet

Heeeeeejjj!!

Nu snöar det för fullt. Mysigt! =) Noooot!
Vill ha sol och sommar... buhuu!
Ända dagen det kan få snöa på är julafton. Sådeså!!

Annars så jobbar och sliter jag.
Sitter och fantiserar om saker som jag skulle vilja shoppa.
Ibland är man fööör snål och ibland är man för slösig.
Suck!

Apropå pengar..
Jag har ju anmält mig till att vara försöksperson.
Dom ringde idag. Hälsoundersökning imorn.
Efter det beslutar jag mig hur jag ska göra.
Beslutar jag mig för inte så har jag ju iaf fått en hälsoundersökning :)
man kan ju inte göra vad som helst för pengar inte.. ;)
Eller?

Ikväll har Ronnie match också. Jag ska nog gå. Men uaaaah vad kallt det är i ishallen.
Så blir nog ingen träning då, om jag inte tar mig till gymmet hemma.

Btw.. jag har nog lite träningsvärk idag. I ryggen, eller typ mer svanken.
=)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0