tack!

Denna helg har varit SUPER.
tack tack å tack!
I fredags kom angelica till mig och åt lite middag, efter det så kom det massor av brudar!
Jag hade längtat efter denna dag och den blev bättre än väntat.
SÅ KUL! Jag vill att vi snarast gör om detta!!
I Lördags vaknade jag vid 12 och kände att nej jags ka fanimej inte sova bort hela dagen så jag gick upp då.
Somna lite i soffan och efter det var huvudvärken borta.
Det var ju dax för att åka och köpa lite ljus och sånt till 1:a advent. För tydligen så gör man ju det i sista sekund?.. åhh alltid!
Aja, var väl hemma till 4. Meningen var att Ronnie och jag skulle gå ut på lite galej men vi orkade inte.
Vi drog till syster med mammi och pappi och åt pizza och cheesecake.
var hemma till 9 då vi kollade Iron man.
Söndagen bestod av massa fikamys. Först hos Sofie sedan till Jens och Eva.
Sen hem och fortsatt mys i soffan!
Underbar helg.
Jag skulle vilja ha helg i typ.. några veckor åtminstonde.
Jag vill....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0