varför?

Precis ätit korvstroganoff och ris.
Tänkte sitta ytterligare några minuter och bara slappa.
Jag håller på att somna.
Varför är jag så sjukt trött heeela tiden. suck.

Är iaf äntligen klar med dom 150st jackorna som skulle tryckas. Yes!
Nu återstår bara ALLT annat..

Var hos dietetisten imorse med.
Hon tyckte inte att jag behövde komma dit någe mer.
Hon hade inget mer att tillägga mer än att det såg bra ut + att jag hade gott ner några kilo sen sist också :)

Det jag måste bli bättre på är att gå ut på promenader. 15-20 minuter räåcker. varför ska det vara så himla svårt?
*Kan va för att jag hatar att promenera.
*Kan också vara för att jag tränar så mycket annat så jag tycker inte att jag behöver. (JOOO)
*Men kan också vara så att det är svin kallt på morgonen nu.
*eller för att jag helt enkelt är för trött för att gå upp 45 minuter innan jag går upp nu.
*Duscha 2 ggr på en dag, vem orkar det??

Jävla bortförklaringar man har. Hatar dom. dom måste bort.
GO promenader. Wiiii!!

Förövrigt så längtar jag nåt så inni norden till fredag och lördag. (Om jag inte mår pyton på lördag morgon vill säga) ;)
+ att jag har fått lite träningsvärk i ryggen från igår.
Yiiiiihhaaa!


Kommentarer
Postat av: nathaie

har också lite träningsvärk :D

2010-11-23 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0