godmorning..

Godmöööörgen!
Jag vill vara ledig alla fredagar, det är såå skönt med långhelg och lite sovmorgon sådär. 2 dagars helg räcker inte för mig!
Började dagen med en promenix. Fint väder var det så det gick absolut inte att banga!
Nu har jag precis slängt i mig två äggmackor och oboy OCH juice.. tänkte lyxa till det såhär på fredagen.
Dricker ju annars bara vatten till frukosten.

Snart ska jag till gränby, tror ja. Vill shoppa nåt men ändå inte.. :/
Sen ska jag hem till mamma, pannkakslunch blir det där och sen efter det ska rooonnnniie och jag på möte med samma hus kille som vi träffade igår.
Jaa sen så ska jag väl åka och träna.
Magnus pass.. och jag dör om det är vikarie som det var i onsdags!
Det här är bästa passet på heeela veeeckan!
Ni som går på´friskis och svettis, vet ni att det har börjat en ny kille på intensiv. Ulf??? ska vi testa någon gång?

Kyss!


Kommentarer
Postat av: Ballan!

Tjena Allan! Hörde ni skulle på möte, kul!



Så hur gick det? hörde priserna skiljde sig ganska markant? Blir det några björklingebor av er?..:)

Jag hoppas på det iaf!



Puss och kram // Ballan

2010-10-15 @ 15:09:38
Postat av: Jill

Tjeeena Ballan! Stämmer att vi vart på möte.

Priserna skilde sig ganska mycket men det är ändå dyrt. Jag är klyven! Vet inte alls vad vi ska göra.. Björkliingebor KANKSE vi blir så småningom men då får du lova att ha liiiite tid för mig också och inte bara lilla pyret och Jens?? Deal? Puss/Allan

2010-10-15 @ 15:49:07
Postat av: nathalie

baaabe. vart då? kan ju bara träna på väderkvarn typ men isf är jag lätt på! PUSS

2010-10-15 @ 19:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0