helg

Imorn är jag ledig :) WOHOO!!
Har dock lite saker att uträtta men skönt att få sova ut.
Sånna här belöningar får man vet ni om man jobbar hårt. =)
Så skönt att jag fått undan allt som ska vara klart imorn.

Eftersom jag bara tar 30 min lunch oftast så går jag halv 5.
Idag är en sån dag och då ska Ronnie och jag käka sallad. =)
Sen ska vi åka och kolla på ett visningshus i Vänge.
Jag vill bara poängtera här att vi INTE ska flytta till vänge utan det just bara är ett visninghus. det ska tydligen vara någon säljare där också så vi kan få lite info.
Älvsbyhus är det och dom har snygga men även billiga hus.
Efter det så blir det träning och sen ska jag hem och ta en långdusch och bara njuta av att det är heeeeelg!!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0