massor

Jag håller på och grinar av lycka!
idag fick jag in min nya dator och fy faaaaaaaaan vad den är bra.
Snabb som attans!
Snygg, bra, bäst.. ALLT!

Har dessutom fått nya illustrator. Hur nice är inte det!!?!?!?!?
Känns som jag är i paradiset nu.
Dessutom blev mitt rum klart för inflytt igår så nu är det nästan super också.
Lite möblering återstår.

Bestämde mig för att dagen till ära gå och köpa lunch på tittopp.
det blidde korvstroganoff.
Jag ger det iaf godkänt.
Lite för såsigt och lite för överkokt ris för min smak ;) men brödet var ju gott =)

Ikväll så TROR jag att jag hoppas både PM och SM och kör bara gym + löpning.
Nathalie sa att hon hade bränt 700-800 kalorier här för ett tag sen när hon sprang.
Så jag ska banemej och försöka klara av det.
har tänkt länge nu att jag ska börja med någon annan typ av träning också och löpning är ju jäkligt bra.
Det kanske sätter igång förbränningen på mig igen som nu förövrigt står jävligt still!!!
Så jag återkommer ikväll om resultat om jag inte är helt död! ;)

Man kanske ska prata om helgen också.
Det var ju volbeat konsert.
det var bra, men faktiskt bara bra.
tycker dom kör ganska mycket samma samma.
tacka vetja Takida istället, dom rockar!
Men det vr iaf super kul att träffa Eva med stora maggen ;) och Jens.

Nu ska jag fortsätta pyssla i mitt vackra rum.
Kyss!


Kommentarer
Postat av: nina

åh älsko va glad jag är att du är glad!PUSS

2010-10-11 @ 18:32:31
Postat av: emsan

va du också på volbeat :) inte för att jag var de, men det känns som om halva uppsala va där!! Ska dom ha barn minsann? nyfiken som man är :)

2010-10-11 @ 21:15:33
Postat av: Jill

Tack Nina min snutt! <3



Emeliee yeeah jag var där. Ja det känns som att många va där fakiskt.. men träffade inte en enda. :)



Ja dom ska ha barn, lite mindre än två månader kvar=)

2010-10-11 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0