snart helg.

Åhh, jag vet! Super dålig, pissig uppdatering!
Men jag har faktiskt inte haft någon lust alls.. och när bloggning börjar bli jobbigt.. ja, då kanske man ska lägga ner?!

För att berätta om nåt skojsigt iaf så har vi ju helgen som var.
Ronnie fyllde 25 så det firades med dunder och brak.
Har ett par riktigt roliga kort från alla våra tävlingar som vi körde!
Taco/Västerbottenpaj bjöds det också på. + tårta såklart!
Vart ingen utgång men fanns inte riktigt något sug efter det heller.
Söndagen var seg nåt så innii...
Jag somnade klockan 8.

Måndagen, tisdagen och idag har rullat på som vanligt.
Jobb och träning. Lite mat och lite sova!

Längtar till helg.
Då ska vi på volbeat. =)
Sen helgen efter det så ska jag leka med Sara och Jannica.. kanske några fler:)
Helgen efter det så vet jag inte just nu vad det var men helgen efter det så ska Ronnie och jag till Stockholm. Torsdag-Söndag.. min lilla present till honom!
Men vad som händer där.. hihi.. Det vet man aldrig! =)
Vill så gärna skriva vad vi ska göra men Ronnie läser ju det här så det går icke!

Jag tycker för övrigt att vi brudar ska samla ihop oss snarast??
Emely, du började ju bra där att få ihop lite folk. Jag är på! Kan inte så mycket Lördagar men Fredagar är jag ledig. Då kör vi!

Åter till jobbet..
Ska stanna kvar på jobbet idag..
Till halv 8 typ..
Sen träning..
Snark
Snark
Snark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0