swiiiiiiisch..

Mammas spagetti och köttfärssås.
MUMS!
Sitter här nu på mitt kontor och mumsar på lite mat.
Kissnödig som fan är jag men orkar inte gå. Jag sitter nästan längst bort och det är låångt ;).
Jag tror faktiskt att jag ska ta med mig stegräknaren någon dag och se hur mycket man går jobbet.
Det måste vara skit mycket!

Nu på lunchen tänte jag kika lite på recept.
ICA.SE!

Slutar halv 5 idag med så då blir det raka spåret mot friskis Ekeby.
Magnus kör intensivpass.
Sugen på Christinas skivstång/kondition idag med. Orkar man båda?
Orken och viljas finns, finns tiden? vi får se..borde jobba!

För övrigt så älskar jag min dator.
Hur lovely är det inte när ens datorn bara swischar fram.
KÄRLEK!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0