läkarn och jag!

Återkom ju inte riktigt igår men spenderade över två timmar på gymmet så ville mest bara slänga mig i soffan när jag kom hem!
Klarade iaf av mitt mål ;)
700 kalorier gjordes av med på 50 minuter.
Sprang/gick.
Nästa gång blir det mera springa. Tillslut kanske man pallar springa i 50 min.
För det tror jag inte att jag gör nu i snabb takt.
=)

Idag fick jag sovmorgon. Läkartid 9.00-tog upp mina svimmningar.
Men ett glatt besked är att alla ni som har varit oroliga, det är inge farligt.
Får bara lätt välgit lågt blodtryck vid stressade situationer. Ungefär :)
Jag känner ju oftast av att oj nu svimmar jag så då ska jag lägga mig ner med huvudet lågt och benen högt :)
Detta kommer såklart inte pågå hela mitt liv utan det kanske till och med har slutat nu.
Men i fall att så tog vi ett ekg och två andra blodprov.

O ja, imorn ska jag till dietist. jisses vad jag springer till läkare hit och dit.
Vi får se om dietisten kan hjälpa mig något. Troligtvis äter jag för lite?!!?!?- hur nu det kan komma sig.
Borde man inte gå ner i vikt om man äter för lite och tränar mycket?
de vore ju mest rimligt men icke! kroppen är en kostig jävla pryl.

Klockan är 12 och bara 4,5 timme kvar att jobba =)


Kommentarer
Postat av: nathalie

äta lite = kroppen tror att man inte har tillgång till mat därför lagras allting man äter = står still eller gå upp i vikt

om man sen tränar på det så blir ju steg två att kroppen bryter ner musklerna istället, nånstans måste ju energin tas ifrån.. det är lätt egentligen.. kroppen är inte gjord för att banta och gå ner i vikt utan för att överleva :)

puss syns ikväll bästis!

2010-10-12 @ 12:10:12
Postat av: nina

vad skönt att det inte är någon fara smulan!puss på dig

2010-10-12 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0