...

Hemkommen från träning.
Ska bara sätta mig och vila lite, sen dusch sen SOVA!
trött som faaaaen.
Somnade innan träningen och hur ofta brukar det hända? .. Aldriiig. Detta innebär alltså att jag är sjukt trött.
Om ni vill veta?

Aja, lax blev det iaf till middag. för första gången på typ 100 år.
MÅSTE lära mig äta det. Det ska ätas en gång i veckan. Jaapp!!

Nu måste jag kolla på hellenius hörna. så jääävla bra.
Nu kom dessutom min morsans gamla ragg, frank andersson! Hahaa!!!
Haha!. haha!
Alltså vilkn kändis familj min familj är.
Morbrodern har vart tillsammans med cameron diaz. Hallåå.. j

See you. 


Kommentarer
Postat av: Elina

Så sjuuukt inspirerande att läsa din blogg. Jag vill veta allt, vad äter, tränar du. Hur har du blivit så jäkla bra? Du är en förebild, du gör en tok motiverad och inspirerad. TACK!

2010-10-22 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0