bäst!



Yes!!!!
Underbart skönt.
1,30 timme kvar. Sen är det träning som gäller, sen då?
Ronnie har match men jag tror bara att jag ska lägga mig i soffan efter en lång dusch.
FY FAAAN VA SKÖNT!
Har ni märkt att jag ganska mycket hänger i soffan nu för tiden? haha
Det betyder dock inte att jag har huuuur mycket tid i världen.
Det betyder att jag jobbar och tränar stenhårt och sedan unnar mig en stund i soffan, vilket jag ALDRIG gjorde förra terminen/innan sommaren då jag pluggade osv.
Jag längtar absolut inte tillbaka till den tiden.
Den var pain!

Till nåt skojigare... igår fick jag löneförhöjning =) wihii
Dessutom månadslön, gick på timme förr.
Så jävla naajs! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Jag vill så gärna göra nåt roooooliigt snart, typ ut och dansa bla bla bla.
Men har tyvärr två veckor MINST kvar av  stenhård träning och intag av gosaker.
Klarar jag 4,5 kilo på två veckor.. jag är mycket skepptisk och neeej jag vill inte höra nåt om att ju fortare man går ner går man upp!
Jag har tex kört soppgrejen förr och gått ner 4 kilo på en vecka och sedan hållt vikten så.. katjing!
Ja, 4,5 kilo kvar betyder 4,5 kilo kvar tills jag får shoppaaaaa!!
Detta "vad" var försej jäkligt bra då jag spar så otroligt mycket pengar men nu är jag super att spendera lite och jag orkar inte länge till orka "jaga" mig ner i vikt.
Nu vill jag bara komma dit jag vill för att sedan stanna och bygga!
o där med basta!

Jag älskar iaf allihopa som stöttat och hjälp mig genom denna resa.
Mitt tjat förstår jag varit jobbigt!
Puss och kram till er.



Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, tänk vad fint det blir när du nått ditt mål och "får" shoppa loss! Du är så duktig som orkar Jill! En dejt är högaktuell, nästa vecka måste vi styra nått!

2010-09-03 @ 22:42:01
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: nathalie

älskling, tjata hur mkt du vill! vill höra allt! puss, syns imorgonbitti, du anar inte hur glad jag är att vi ses nästan varje dag nu! stor puss!

2010-09-04 @ 01:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0