chins

Måndag igen vilket innebär jobb och 3-timmars träningpass.
Dock blir det lite fusk idag.. blir bara 2 timmar :)
Nathalie har föreläsning till 6 och det är vikarie på sm så då passar jag på att hoppa första passet.
Åker hem till mamma och pappa istället och äter lite mat innan..
Idag är det chiiiiiins chiiiins chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiins som gäller. Man ska tro på sig själv men just nu är det tveksamt att jag klarar 5 st tll nyår var det va? ;)
Testa själva och gör.. fy fan vad tugnt!



En annan grej som inte har med chins att göra är att jag så länge velat göra nåt "roligt" med mitt hår.
När jag ser någon snygg blond tjej vill jag bli blond men sen ser jag en ashet mörkhårig och slår då bort mina tankar på blont men nu tror jag ändå att jag bestämt mig.
Vad tycks?!


Jätte fint tycker jag!
Kanske int elika fint när det växer ut men va faaaaen, kan man inte färga det mörkt igen då då?
vavavava??


Kommentarer
Postat av: nina

You go girlfriieeend:) köör bara köör tycker jag,som sagt äre ju bara att färga tillbaka sen om du ångrar dig,jag tror du blir skitsnygg(som du redan är men det är kul att förändra sig lite:))Puss

2010-09-06 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0