freaky

Slänger just nu i mig lunchen i ett nafs.
Varma koppen(Minnestrone) Så jävla god! Min nya favvolunch tror jag.
En banan, en macka, två plommon.

Dom senaste veckorna på jobbet har det kännts som att jag slängt i mig lunchen varenda dag!
Inte bra, jag vet!
Men är man ansvarig för att saker ska bli gjorda så är det väl såhär?
Ja, visst nån måtta måste det finnas..

Ibland önskar jag att jag inte var ett jävla kontrollfreak!!!!!!

Till nåt mycket mycket skojigare..
Fredag imorn =)
Jag älskar älskar älskar fredagar.
Underbart, lovely, fantastico!!!
Ska inte göra så mycket imorn, typ träning och slapp.
Lördagen blir det party. Ja ni hörde rätt. PARTY! =)
Var ju år sen men nu är det dags.
Söndagen ska man väl rösta.. annars blir det också en deg och träningsdag!

Allt för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0