Helg

1 timme kvar tills helg.
1,30 kvar tills Magnus pass.
3 timmar kvar tills jag slänger mig ner i soffan.
3 TIMMAR!! Wihaaa!!
Borde egentligen ta mig ner till Gränby hallen för att kika på Ronnies match.
Han har haft några stycken nu och jag har inte varit och kollat en ända gång.
Fy! Men nästa fredag så kanske jag ska =)

Satt precis och kika igenom min övertid.
Nästan 60 timmar =)
Jag längtar tills jag ska ta ut den.
För ledighet behövs, det känner jag det.
Bland annat ska jag vara ledig nästa Fredag :) Dagen före det stora kalaset + att jag faktiskt ska till frissan då.
Mycket spännande. Ska testa en ny, kille faktiskt. Jag hoppas och tror att han är bög för dom brukar väl vara jävli8gt duktiga med hår =) eller ;)?
Vet ju som sagt inte vad jag ska göra dock men antingen så blir det en jätte stor förändring eller knappt någon alls. Skulle våga klippa mig lite klatschigt men vill ju ha kvar mitt långa hår.
Men den som lever får se..

Nu börjar jag bli skiit hungrig igen.
senaste veckorna har jag varit typ konstant hungirg.. och inte tala om sötsugen. FY FAN!
Hade f¨tt bort den jävla ovanan att gå och småäta, men nu är den tebax!

Snart hemgång.. byeee!


Kommentarer
Postat av: Nina

En stoor puss med kram och fylld med kärlek för att jag saknar dig!/Naajna

2010-09-24 @ 23:53:45
Postat av: jill

All min kärlek tillbaka till dig. <3

2010-09-26 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0