till dig..

Jaag vet inte om jag sagt det förrut men många undrar vad det som står undr min bild betyder och det betyder:
Betänk vad du säger, när och till vem.

Till min kväll som har bestått av nada.
Skulle träna men kroppen och knoppen orkar inte. Känner ju försej absolut att det var dax för en vilodag.
Eller skulle snarare behöva en vilovecka.
Men imorn är det äntligen Fredag och då får man vila från jobb några dagar. Känns som att jag VARJE torsdag säger att fy faaan vad skönt det ska bli med helg. Men vem tycker inte såå?
Jag börjar räkna ner dagarna redan på Måndagen.haha..

I helgen så ska det bakas och fixas.
Vi ska också till svärmor och svärfar på middag.
Sedan kanske en och annan träning kommer in på ett hörn + lite tvättning.

Nu ska jag luta mig tillbaka i min underbara soffa!
Natti

Jag vill bara ägna en tanke till dig min underbara vän. Du vet nog vem du är!
Jag finns alltid för dig.
Puss puss puss <3


Kommentarer
Postat av: nathalie

men gulle du! puss

2010-09-28 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0