uppe med tuppen

Godmorgon!
Idag ringde klockan som vanligt halv 7 men hör och häpna, kvart i 7 var jag uppe.
Jag som brukar ligga och dra mig till kvart, tjugo över. Vad hände? =)
Nåväl, somnade som ett stock igår kväll.. Intensivpasset gjorde mig helt slut.
ÄLSKAR att lägga mig i sängen när jag är sådär super trött så man slipper ligga och vända och vrida på sig i flera timmar.

Snart ska jag iväg till jobbet och där lär det vänta asmycket jobb om det nu inte helt plötsligt försvunnit över natten. ( Vilket jag hoppas)
Sen blir det till att ha högväxeln i heeela tiden, heeela dagen tills klockan 5 då jag får gå hem.
Träningen som gäller ikväll är skivstång/kondition. Om jag får en plats förstås. har ju glömt att boka!

Nu är det sminkningstajm.
ha en bra dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0