lycklig

Hallåååå!!
Har nu i ungefär 2 timmars tid fått klart detta inlägg.
MEN har blivit avbrutet tusen miljoners gånger!

Idag så fixades lite till till Ronnies present :)
Snart klart..
Nu hoppas hoppas hoppas jag verkligen att han blir glad!
Bara 1 vecka kvar idag tills Ronnie blir gubbe =)
<3

Idag blir det träning som vanligt, har inte någe annat att erbjuda er.
Ska träna tidigt, halv 7 så jag hinner hem till idol =)
o mysa lite för mig själv i soffan!
Har blivit riktigt "gammal" på senaste tiden.
Vill bara sitta och mysa i soffan.. haha.

Jobbet rullar på, eller ja rusar på är kanske ett bättre ord.
Shit vad jag har grejer att göra. Jag ska inte klaga men SHIIIT!
Tur att jag fått löneöking ;) Mohahha!

Åter till work och ett äpple.
Kyss!


Kommentarer
Postat av: fundersam?!?!

vad betyder det där som står under din bild på framsidan?!?!

2010-09-23 @ 14:08:47
URL: http://dellu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0