virr virr

Sådär, im back!

En grej som jag länge funderat på är: varför gillar jag inte såser?
Hmm.. till svars fick jag idag att kontrollmänniskor inte gillar såser.
Så nu är det väl bara släppa kontrollen om jag vill ha nån sås!
Sjuka grejer folk hittar på...

Åter till helgen som jag skrev om i förra inlägget.
Det blev en hejdundrade party i Lördags.
Jag som inte ens skulle dricka.
Vi hamnade på saluhallen och blev kvar där tills det stängde.
Sådana spontana utekvällar är nästan det roligaste!

Så ja, nu är vi ju som sagt inne på födelsedagsveckan =).. vilket innebär massor att handla, massor att baka, massor att planera.
MEN det innebär också färgning och klippning av hår =)
Jag vill verkligen göra något "roligt", helst ska det vara fint också.
Någon som har något förslag?
Jag lovar att jag kommer komma dit med värsta mycket förväntningar och ideer m.m men sedan när jag går därifrån så kommer jag i princip se lika dan ut som när jag kom.
Kanske man helt enkelt ska släppa KONTROLLEN ;) och låta frisörn sköta det hela..
Det återstår att tänka på iaf.

Nu är det lunch och jag tänkte gå och käka in minestronesoppa!
Ciao bella...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0