Cm

Hej o håå!
Vilken låång helg man haft. o vilket väder. fy bubblan vad nice det har varit.
Helgen har mest bestått av träning faktiskt. Tror det blivit 3 pass per dag. JA, jag vet. Sjukt.
Men jag tycker att det är såååååååå himla kuul!!
Lite vänner och familj har jag faktiskt oxå träffat.
Påskmiddag i Fredags hos mamma och pappa. Brudarna spöade boysen i kubb. TVÅ gånger.. alltså ALLA! =)
I Söndags mötte vi upp Angelica o Tobbe på restaurang och mös där ett tag innan vi åkte hem till dom och fortsatte mysa! NI ÄR BÄST! <3

Igår så fortsatte solen lysa vilket jag firade med en morgonpromenad. hur härligt är det inte när man kan gå ute i linne? Mmmm...
Körde 15st backintervaller också. Pain!
Sedan tränade jag på friskan och sedan hem och vila. För då var jag trött. Matelimat och en sväng till mamma och pappa.
Klockan 19.00 hade jag träning med Martin i Sthlm. Det var även mätningar och fettprocent kontroll då..
Vikten har ju rört sig ner 2 kg på 4 veckor. Jag vill mer. Men hellre sakta och säkert än fort och inte säkert =)
Martin tyckte det iaf var toppen med 0.5kg i veckan. Jag vill ju inte bli av med några mukkleeer =)
Nästan 2% fett ner =) jihoo..
-6cm Midja. =)
-2,5cm över naveln
-0,5 arm
-1cm vad
+1cm lår....
-2 axlar
-1 bröstkorg
-1 stuss

Martin var nöjd. Jag var väl ganska nöjd. Speciellt där över magen! =) Har ju haft svårt att få bort där förr :)
Låren upp, jaa.. Det ville jag ju inte men då måste vi sluta köra knäböj på 75kg och utfall på 55kg för jag kommer bara få mer och mer muskler. Men det är väl snyggt med muskler va? ;) Jag får ta mig en funderare..

Nu är det 3,5 vecka kvar tills vi drar till kos och jag hoppas på minst 2 kg till och några fler centimetrar ner.
=)


Kommentarer
Postat av: nathalie

du vet vad jag tycker: MUSKLER!!

sjukt bra jobbat!redovisa här så fort du mäter /ring mig hähä:D puss

2011-04-26 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0