OBS!!!

Hallåå everybody!
Gör ett liten undantag att blogga såhär på dagen.
Tänk dock på att jag har min LUNCH nu. Jag sitter framför datorn och äter min LUNCH.
Alltså jag har rast.
Har alla fattat att jag nu sitter och äter köttfärssås och ris framför datorn samtidgt som jag skriver detta?
......

Såhär ser mina dagar ut:
6.00 Vakna
6.10 proteindrink
6.30 Löpning/promenad eller gym
7.30 proteindrink
8.00 Frukost
10.15 mellanmål
12.30 Lunch
15.00 mellanmål
17.30 middag
19.00 Proteindrink
19.30 Gym/Intensivpass
20.30 proteindrink
21.15 kvällsmål
HAHA!
Ja, jag börjar faktiskt skratta när jag ser detta.
Jag äter heeela tiden och även tränar känns det som.
Jag tycker faktiskt att jag är rätt duktig.
Jag hoppas att jag får se dom reultaten jag vill ha!!
ska ivarjefall jobba för det!!

Idag är det iaf Fredag och jag ska efter jobbet bara köra intensiv sen HEEEEEM!!
Jag borde träffa någon/göra något. Men tyvärr jag orkar inte.
Jag känner att jag bara vill ligga i min soffan och göra lite småsaker som jag inte hunnit med nu i veckan.

Lyssna på detta:
Mitt mål var ju att inte dricka alkohol tills sista april MEN
jag har faktiskt funderat på att hoppa det också.
inte dricka förns vi drar utomlands 20 maj.
Då har jag varit utan alkohol i 3 MÅNADER OM jag klarar till 20 maj.
Då skulle jag vara värd det mesta, jag menar.. då har jag väl varit sjukt duktig! =)
..
Kanske tråkig vissa skulle säga. Ja kanske!
Tråkigt isåf om ni tycker så..

Om ni har tur så kanske jag skriver en rad elelr två ikväll när jag degar hemma!
(Eller ska jag åka hem till mammi så hon får ta hand om mig.. ;))

OBS!
Kom ihåg, att jag fortfarande äter min lunch OCH detta tog typ 5 minuter att skriva!




Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah love you!

skriv ett inlägg sen på eftermiddags-rasten.. den rasten där alla andra dricker kaffe och fikar!! MEN DÅ DU JOBBAR!

syns ikväll min finaste av fina!! PUSS!

2011-04-01 @ 13:01:24
Postat av: Kim

Himla duktig är du!! Inte för att det är hela världen om du dricker på Valborg men Man kan ju faktiskt ha kul utan alkohol :)! Puss

2011-04-01 @ 18:07:35
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0