back in buisness!

Tjena mors.
Back to work vilket betyder back to bloggning =)
Just nu sitter jag och avnjuter en mycket god lunch bestående av köttbiffar,potatis och ugnsrostade morötter. MUMMA!
Igår så stod vi och gjorde matlådor för hela veckan. Vet ni hur mycket tid man sparar genom att göra såhär??
HUR mycket som helst o detta kommer bli min nya grej. Annars känner jag att jag kommer inte få/ha tid till något annat än att sova,träna o laga mat/äta.

Så ja, semestn har varit såååå jäkla nice.
verkligen behövlig.
Men nu är det hard work som gäller igen och jag är så taggad!!
PÅ RIKTIGT så var det sista gången ihelgen jag drack förns jag fyller år om 3 MÅNADER!
Mm.. kanske skit tråkigt men jag är hemskt gärna på ändå när ni har era fester och utgångar.
(Så ni inte glömmer och frågar mig tänkte jag ;))
Man mår som en påse skit dagen efter och nej det är det inte värt! Tycker jag!
Min form är, (Nu tänkte jag säga sämsta någonsin) men det är det ju verkligen inte meeeeeen jag känner mig så. Några kilo upp, massor av vätska upp! fy, jag känner mig som en ballong.
Nu ska jag försöka bli hård.
Ville bara slänga in att jag älskar att träna/ta hand om min kropp så jag gör det här för att jag vill och älskar´t inte för att det är ett måste.
Sen så finns det ju tyvärr vissa som mig som har lätt att lägga på sig och ja då behövs det där lilla extra om man inte vill bli pluffsig, det är den bittra sanningen!
Så ja mina kära vänner, tror att min blogg i framtiden kommer bestå av ännu mer träning och sånt än förr så vill ni inte läsa om det så sluta omdelbart!

Det är ju alltid roliigare, kanske lite lättare om man visar för folk vad man vill åstakomma och sen kanske man får någon positiv kommentar när man gjort något bra eller så och det pushar ju ;)

Back yo Work! seee ya!


Kommentarer
Postat av: F

Matlådor är världens bästa grej!

Mitt enda problem är dålig fantasi och alldeles för mycket pasta, för jag tycker potatis blir så äckligt när man värmer det! :)

2011-08-15 @ 13:28:21
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0