fluffigt värre

hola bandola!
Min dag har sätt ut lika som alltid =)
Axlar idag å¨schemat.. längtar tills dom börjar ploppa upp. Axlar är snyyyggt!
Jobb jobb.. inventering. blä!
Kunde dock gå halv 4 för jag hade jobbat som ett aaaas. =)
Då blev det spinning klockan 4. Yeey! Ni fattar inte hur skönt det var att komma hem klockan 5 och va klar för dagen. NIICE!

Efter dusch och lite mat i magen for jag till stadium,intersport och sportson.
Köpte 4 par strumpor. RIKTIGA och BRA! =)
Ännu ett träningslinne.
& kikade spinning dojjor, kan inte riktigt testa skor ännu men det fanns mycket fint. O dyrt :(
Men det drabbar väl ingen fattig va?? ;)

Åkte och handlade lite på coop vid maxi BARA för att dom har lchf brödet där. BARA där.
Men det var slut. Surt. Så handlade bara lite ägg,keso,jordnöttsmör och 5% ost. Den ääär så god. Västanost. Ni måste testa.

Sen hem till morsan en snabbis, blev träningssugen igen men mamma band fast mig ;) haha.. nej då jag mös lite med mulle bulle istället.
Sen hem tvättade, diskade och gjorde FLUFF!!!
En NY fluff.. sååå jäkla god.



Onyttigare än dom jag gjort innan och SÅKLART är den här godast.
Jaja, Den här kan man faktiskt få lyxa till med en fredag eller lördag.
Kesella hallon ( JAA, jag tyckte det var riktigt gott) Iiiiihh!!
Frysta hallon
o lite lite vaniljsocker.
Mmmmmmm.....
Har fryst in det som blev kvar, hoppas det blir lite glassliknande =)

Gjorde en annan i helgen.



Den var också MYCKET god.
1 skopa banan protein
1 halv banan ( halv fryst, ska nog vara helfryst)
1 dl mjölk
hallon

Ni MÅSTE smaka!!
Kanske jag ska ha en fluff kväll snart?? =) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0