Fluffigt

Igår mina vänner gjorde jag något mumsigt.
Tadaa...



Proteinfluff!! =)
Minimjölk/lättmjölk 1 dl
Bär ca 200g
Proteinpulver 40g

På proteinet hade jag vaniljsmak och jag använde hallon!
Alltsåååå.... mmmm!!
Är man sugen en kväll så slabba ihop det här.
I med allt i en skål och sedan vispa vispa vispa. Klart! tar inte ens 5 minuter.

Jag slängde in mitt i frysen ca 20 min bara för att ronnie inte var hemma ännu.
Tror det kan vara mkt mkt gott om det får stå lite längre inne i frysen oxå.

Receptet räcker till 2 pers!
O sötsuget försvann. =)
Det är ju den roliga veckan denna veckan om man säger så så jag tror att det kan bli några sånna här som kvällsmål! :)

Nu har jag precis käkat klart lunchen.
1 potatis
massor av ugnsrostade morötter
o 150g nötfärsbiffar!
Kan vara en av dom godaste maträtterna. Men bara om det är mina biffar ;)..
eller okej, mammas slår allt =)

Snart är rasten slut och då är det inventering igen som gäller.
Börjar bli lite kring kring i huvudet nu!

Ikväll är det INTENSIV!!!! wohoo.. men jag kan inte vara med :( buhuuu!
Men jag ska spinna och efter det så tänker jag gå och kika lite på när dom kör.
Kanske gråta en skvätt.... (snarare en flod)
aja... puss!


Kommentarer
Postat av: nathalie

du är för söööööööööööööt!! och visst är det gott. man dör!

& grattis till minuset älskling, mina gotlandskilon börjar rinna av mig nu också, känns så jääävla skönt haah!! PUSS syns imorgon<3<3

2011-08-23 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0