jahapp

hej på er.
Idag har jag faktiskt bara legat, blivit uppassad,vilat lite till, ätit.
Just nu går jag ju även på kryckor vilket jag hatar. Hatar det ännu mer nu när jag har sån sjuk träningsvärk i heeela överkroppen.
Värken i ryggen sitter kvar från i tisdags, bröstet och magen från igår.
Det går inte fort för mig när jag ska ta mig någonstans ska ni veta..

Jag blir hemma även imorn från jobbet för jag vill vila vila vila.
Jag tänker bli bra snart.

Ni får tycka att jag är en tönt men alltså jag har längtat såååååååååååååååååååååå mycket och så länge till den 22/8.
Från i mitten på maj rättare sagt.
Friskis börjar sitt riktiga schema då och även nyrenoverade gymmet öppnar.
Jag håller som sagt mina tummar att jag inte blir borta länge, gör det ni också!

MEN jag kan ju fortfarande träna överkroppen så känns det hyfsat drar jag nog av ett axelpass och ett biceps/triceps pass ihelgen!

Tänkte tipsa om en bra serie. Hawaii five-0. (tror jag den heter, haha) Den går iaf på torsdag 21.00 på 4.an! Grymt BRA!!
Snart är det även kinaman på tv:n! =)


Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om Hawaii Five-0? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0