rivigt

Tudeluu!
Min första "dietvecka" över och den gick bra om man räknar bort skadan på ledbanden.
Fick ifall in 3 styrkepass och 3 spinning och 1 intensivpass på 3 dagar. Det är godkänt!
Vågen visade -1kg idag. Bra, mycket bra!
Det betyder att jag skötte kosten tors-sön fast jag inte kunde träna.
Förra veckan var dessutom jobbig matmässigt, var hungrig typ hela tiden. Inte så konstigt med tanke på att man förstorat upp magsäcken en del under semestern.
Nu är den "liten igen", jag var inte alls hungrig mellan måltiderna idag.
Så ska det var, då går man inte o småäter emellan måltiderna.

Idag blev det ingen träning på morgonen. Men jag testade på spinningen och FY FAN VA BRA DET GICK!
Gjorde inte ont en enda gång i fossingen.
Blev så till mig att jag skulle testa och springa lite.. Det gick åt helvete!
Ingen intensiv imorgon alltså.. Fuck!
Vi kör spinning imorn igen alltså.. vi satsar på intensiven på fredag!
Imorn blir det även ett ryggpass på morgonen.

På jobbet är det inventering som gäller hela veckan typ. Lär bli ganska mycket övertid.
Har även några beslut att fatta om plugg denna veckaa...
Hjärna går på högvarv så det är jäkligt skönt att jag idag kl 20.00 är klar med allt och bara kan lägga mig i soffan och kolla på tv. För det lär jag inte kunna göra någon annan dag denna vecka. :(

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0