Spinning, gym, bikramyoga, poledance!

USSSCH.. Klockan är bara 10. känns som denna dag kommer vara i evigheter.

Inevntering inventering. Tryck tryck. Plotter plotter..

AAAAAAAHHH!

Till nåt roligare: Imorse körde jag bröst. Passet kändes sådär. Har faktiskt blivit väldigt mycket starkare i vissa övningar på bara 2 veckor.

Så, vad tror ni jag ska göra ikväll?

SPINNNAA!

Tror jag ska testa först ett bas pass klockan 17 sen intensivpasset direkt efter. Ibland har jag så sjukt mycket energi kvar som bara vill komma ut. (Förstår inte riktigt hur det kommer sig när man är helt död efter ett pass, men energin kommer snabbt tillbaka) =)

Nästa vecka ska jag nog även börja på bikramyoga på östermalm tror jag det får bli. OM fossingen är bra! Jag lär ju kunna stå på ett ben innan jag beger mig dit.
Åhh... tror det kommer bli så bra.

Kommer köpa ett 10 kort och kommer nog inte hinna mer än 1 gång i veckan. (Önskar jag bodde i sthlm eller att dom hade bikramyoga här i Uppsala)

Sen när det är slut så tror jag att jag kommer vara tillräcklilgt stark och smidig för att börja på poledance. =)=)=) Det finns här i Uppsala iaf!

Detta år har jag stora förhoppningar på och höga mål!

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0