H

Det brukar ju bli lite dålig uppdatering såhär på helgerna då man har fullt upp 24/7 oftast!
MEN nu ligger jag nerbäddad i soffan med 38,5 i feber.
(Det suger hååååårt!!!)
så jag kan väl lika gärna ge er en lite update..
Så ja, var börjar vi.. fredag kanske, då var det jobb som vanligt.. seg dag kommer jag ihåg att jag tyckte det va.
Tränade efter jobbet. Magnus hade nytt pass som jag sätt fram emot såå mycket.
Blev liiiiite besviken.. tror jag! alltså det han hade förra terminen var sååå sjukt bra.
Men det här kommer säkert bli bra till slut det med.
Efter det så for jag hemmåt i vanlig ordning. satte mig framför soffan och vad tror ni jag gjorde där? ;) haha
Joo degade! =)
Igår så lämnade jag tebax ett par träningsskor och köpte ett par nya.
Köpte även en sporttopp.
Kände redan här mitt på dagen att jag "andades" sjukdom.
Sedan kom vi hem och det small bara till. Jag mådde så sjukt dåligt och var yr i huvudet.
Jag tog alvedon och la mig och vila en stund för vi hade bokat en date med tobbe och angelica och lilla livan och det kunde jag absolut inte avboka. Var så länge sen och hade verkliigen längtat efter dom.
(Hoppas jag inte har smittat eller något) ;)
Som vanligt var det super trevligt.. tack tack! =)
Lilla livan har blivit så stor. Lill snuttan! Sötare unge finns fan inte.

Imorse vaknade jag med en hejdundrade feber och värk i heela kroppen o ja, nu lgger jag här.
Vi hade bokat brunch men den fick avbokas.
Nu tänkte jag kolla efter lite hostmedicin och kolla något bra på tv.
Jag längtar till solsidan ikväll.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0