kuckelimuck time

3:e dagen som jag är hemma från jobbet.
4:e dagen med hög feber.
när ska detta ta slut?
Tydligen så är det ett stort, jävligt kraftig o jobbigt virus som går just nu.
1 vecka håller det här tydligen i sig.
1 vecka!!!!!!!!! Det går inte.
Fredag och Lördag består av party.
Nu håller vi alla tummarna att det blir partaj för min del.
För vad ska jag annars göra? ligga i sängen? NEJ TACK, jag börjar bli riktigt jävla uttråkad!!
Nåväl, jag gör mitt bästa iaf- Käkar vitaminer och medicin, vila och sover om vartannat.
Är inte så värst stor i maten heller men liite glass har slunkit ner. =)
Har dock inte gjort någon kuckelimuck ännu, gör jag alltid när jag är sjuk. ( Eller pappa) :)
Kanske är det därför jag inte blivit något bättree???
Ahaa.. nu vet jag var jag ska göra ikväll =)



Kommentarer
Postat av: nathalie

älskade! håller alla mina tummar att du blir frisk snart! SAKNAR DIG!!!

2011-02-16 @ 23:04:45
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0