pannkaks torsdag!

Febern går neråt sakta sakta..
Jag mår bättre idág. Är visserligen fullproppad med alvedon och sådär.. men ändå:)
OM jag känner mig bättre imorn så är det inflyttningspartaj och lördagen består av middag och fest hos Nina.. jag har längtat efter båda.
Jag älskar att sminka mig och göra mig fin!
Men tror vrkligen inte att det är någon vidare bra idé egentligen att börja supa 2 dagar i rad när man precis legat dödssjuk i en vecka.
Eller ;)?
Jaa, vi får se som sagt.
Ni får inte hata mig om jag inte kan komma, jag mår redan dåligt över det och jag försökeer göra allt jag kan!
(Känns som att det här är det nda jag skrivit om nu senaste dagarna) ;)

idag ska jag iaf på äta pannkakor =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Neeej klart vi inte hatar dig, men ååååååhherreguuuuud vad jag vill att du ska komma, mer än allt i hela universums!!Puss och massa friska kramar

2011-02-17 @ 18:06:00
Postat av: nathalie

hahah gulle du.

säger exakt som nina! och jag håller alla mina tuuuuuuuuuummar! PUUUUUUUUUSS

2011-02-17 @ 23:17:10
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0