bilbyte

Hoppas att allas nyår var perfaa!
mitt var super.
9 rätters mioddagen var good. Jaa förstår att ni är chockade. jag med ;) Jag som är så kräsen, men jag tyckte typ att allt var gott! =)
Vi låg väl i sängen vid halv 5-5 och vaknade dagen efter vid 1. Sedan låg vi i soffan heeela dagen. eller vi åkte och köpte pizza, men det var allt! underbart skön dag.
Igår så var vi ute på fika i björklinge. efter det så åkte vi och kollade på bil. Spontan grej sådär.. visst vi har ju varit ute efter en bil ett tag men trodde inte att det skulle bli köp igår =)
Jag vill ju inte helst ha kombi, men Ronnie fick som han ville =) audi A4 quattro. Veeerrryyy nice car.
Sedan såg vi en sådan bil som jag läänge velat ha. Honda civic. Så jäävla nice. Så ja, vi köpte den också.
=) wiihhiii..
Så nu har vi 4 bilar =) haha!
Någon som är intresserad av att köpa en ford focus eller en seat ibiza?? =)

Dessa är våra nya skönheter:




Dock inte en röd audi utan en ljusblå/silver! =)

Tänk er att åka i en nästan spritter ny bil!
Jag anser iaf att en -07 är nästan ny!!
Iiiiihhhh!!

Visst jag har haft 4:a perfekta år med min lilla seat.
Men jag kände att jag behlvde lite nytt och fräscht ;)
Love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken årsbodell är din seat?? Färg hur långt har den gått, besiktad m.m?? Nyfiken

2011-01-03 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0